Sugestia dla władz jurysdykcji Rzeczpospolita Polska dot. edukacji dzieci

Do Prezesa Rady Ministrów

Szanowni Państwo, 
dzisiaj na skateparku koło biura redakcji katowałem nowe triki na hulajnodze wyczynowej. Część dzieci nie nosi kasków na skateparku. Nie jest moją rolą by zrzędzić dzieciom że mają nosić kaski- przecież nigdzie by mnie nie zapraszano jakbym nękał ich że mają je nosić. 

Dlaczego w szkołach podstawowych od razu małym dzieciom nie wpaja się zasad bezpieczeństwa na skateparku? Przecież ich rodzice są często nieogarnięci, widzę jak przychodzą na skatepark z dziećmi i to ich dzieci często są bardziej rozgarnięte- same już wiedzą że trzeba mieć ochraniacze i kask. Kilka razy w ostatnich dniach wyganiałem jakieś dzieci bez kasku po czym widziałem że obok byli ich rodzice którzy dopiero wówczas zabrali dzieci. Zwykle tak nie robię że wyganiam kogoś ale czasem to jest straszne gdy się widzi jak małe dzieci walą głowami w beton z rozpędu.  

Sugeruję aby podjęto jakieś próby edukacji dzieci w wieku lat kilku. W dodatku pojawiła się niezdrowa moda na jeżdżenie bez kasku na skateboardzie i dzisiaj spotkałem małe dziecko w wieku lat ledwie 8 czy 10 które bardzo przeklinało co mnie zdziwiło bo było naprawdę bardzo małe. Powiedziało że nosi kask (gdy pytałem się stojącego obok dziecka znajomych- czemu jeździ bez kasku) dopiero po tym jak upadło na skateboardzie i miało wstrząśnienie mózgu. 

Skateparki są w złym stanie a naprawa nie jest możliwa. Urzędnicy chyba nie znają się bo w ramach skateparków są uskoki i szczeliny. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja Polish News Agency




--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute