Wniosek - Sugestia do Prezesa Rady Ministrów dot. polskiej marki hulajnóg wyczynowych

do Prezesa Rady Ministrów
M. Morawieckiego

Szanowny Panie,
Przedwczoraj byłem na skateparku, i z tego co zauważyłem, większość stale tam jeżdżących dzieci kupuje hulajnogi wyczynowe w przedziale cen 2500-3500 PLN. Ich hulajnogi mają zwykle tytanowe kierownice i inne elementy z tytanu. Ceny tych produktów są bardzo wysokie dla rodziców, powód to np. importowanie tych wszystkich produktów z zagranicy.

Czy tego typu produktów nie powinno się wytwarzać w Polsce? Ostatnio gdy wracałem ze skateparku w sąsiednim mieście, w Nowej Soli, w pociągu spotkałem sąsiadkę- babcię z kilkuletnim Iwo. Ów Iwo dał za swoją dziecinną hulajnogę chyba coś koło 2,600 PLN, babcia dałaby mu jeszcze na tytanową kierownicę ale miała za mało pieniędzy. 

W serwisie olx znalazłem że ktoś produkuje w Polsce tytanowe kierownice do hulajnóg, ale dzieci ich nie kupują, ponieważ są to kierownice bez żadnej marki, nołnejmy (no name). 

Skoro rząd ma pomysły typu inwestowania w polską markę samochodów co jest przemysłem zachodzącego słońca (motoryzacja jako typowy sunset industry), to czemu nie powstanie polska marka hulajnóg wyczynowych?

Pozdrawiam 
Adam Fularz, ekonomista
--



RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute