Skarga na przetwarzanie danych osobowych w sieci Internet bez zgody zainteresowanego

do Sz . P. Prezes  Edyta Bielak–Jomaa
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Droga Pani

Pracuję w firmie, ostatnio- wczoraj lub dzisiaj- szukałem w sieci Internet hulajnogi dla dorosłych (dla wagi 120 lub 150 kg). W efekcie wszyscy pracownicy tej firmy natychmiast mieli reklamy hulajnóg na swoich komputerach. Dziwne- bo wszędzie na wszystkich portalach i także w sieciach typu Google zaznaczyłem opt-out, by nie być profilowanym automatycznie i aby inni nie widzieli reklam dla mnie. Na nic się to nie zdało.

Teraz do mnie przyszedł mój krewny mówiąc że szukałem hulajnogi i teraz on na swoim komputerze wszędzie w sieci Internet widzi reklamy hulajnóg. Mamy to samo przyłącze do sieci z tym samym IP.

Czasem prowadzi to do kłopotów. Ludzie szukają także prywatnych zakupów, na przykład mężczyźni chcą sobie przedłużyć penis etc. Później my wszyscy mając takie samo IP widzimy takie reklamy o przedłużaniu penisa. Remarketing w przypadku reklam prywatnych powinien być ograniczony- nikt nie chce by wszyscy wkoło wiedzieli że chce mieć dłuższy penis. 

Pozdrawiam 

Adam Fularz,
Dolina Zielona 24a,
65-154 Zielona Góra

d/w media

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute