Nowa fala kradzieży- dzieciom w szkołach kradną kółka od hulajnóg

Jak dowiedziałem się dzisiaj- szkole szatnie są pełne hulajnóg- są to długie rzędy hulajnóg. Pojawiły się nowe formy masowej kradzieży. Tym razem kradzieży ulegają kółka od hulajnóg. 

Nie wiem ile kosztuje komplet kółek do porządnej hulajnogi. Ja kupiłem hulajnogę po otrzymaniu wskazówek od nastoletnich speców hulajkowych i moja hulaja -jest to wyrób markowy. Komplet kółek do mojej hulajki kosztuje 300 złotych. Kupiłem wyrób dość przypadkowo- kierując się raczej długością kierownicy. Możliwe że komplet kółek wyczynowych może być jeszcze droższy.

Opr. Adam Fularz na podstawie rozmów z osobami pracujących z osobami młodszymi


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute