Skarga do UKE na sieć Plus GSM

Do UKE

Mam nr telefonu w jakiejś sieci ale nie pamiętam w jakiej- sądzę po nr biura obslugi jaki mam w telefonie że jest to Plus GSM. 

Ich infolonia każe wybierać menu cyframi z poziomu telefonu ale to jest zepsute. Wiele razy próbowałem się połączyć z konsultantem i zawsze ta inlinia mnie wywalała. Mimo wciskania guzika cyfry "0" na klawiaturze- menu tego nie otrzymywało. Inne cyfry chyba działały ale ta cyfra nie.

Chciałem złożyć na tej infolinii skargę że:

- jak jechałem dzisiaj pociagiem z Zielonej Góry i dojechałem do przystanku kolejowego Nowy Kisielin to nagle moja rozmowa telefoniczna zmieniła się jakościowo- głos był jak przez skarpetę.

- wczoraj gdy jechałem pociągiem z Bytomia odrz. do Zielonej Góry to przed Nową Solą także w trwającej rozmowie włączył się efekt skarpety

- w lesie za przystankiem Nietkowice w drodze kolejowej na Rzepin także regularnie tracę zasięg gdy jadę do Berlina pociągiem

- niektóre numery telefonu nie mogą do mnie zadzwonić bo połączenie jest automatycznie blokowane mimo że zdjąłem blokadę tych połączeń. 

Reasumując- sporo uwag. Najbardziej denerwuje mnie efekt skarpety w słuchawce podczas rozmowy wokół miasta Nowa Sól. 

Pozdrawiam 
ADAM FULARZ 
DOLINA ZIELONA 24A
65-154 ZIELONA GÓRA 


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute