Opis sytuacji z miasta Zielona Góra

Dnia 26.5.2020


Dzisiaj na targowisku miejskim przepytywałem zgromadzone przy straganach osoby- pytając kiedy były chore. Ciekawej odpowiedzi udzielono od strony ulicy Owocowej. Otóż usłyszałem że od listopada do grudnia dwoje straganiarzy miało takie objawy:

- piekły ich spojówki oczu
- dużo wydzieliny wypluwali

Co ciekawe później na skateparku po około godzinie też piekły mnie spojówki i teraz też mnie pieką ale z przerwami. Dużo saliwy dzisiaj wypluwam.  

Dużo osób podawało daty z zakresu grudzień - styczeń a kilka osób podało że byli chorzy w lutym. Przepytywałem napotkane osoby. Badanie miało charakter pobieżny a próba losowa- ok. 20 do 25 osób nie spełnia warunków - były to osoby przypadkowe. Około połowy osób które odpowiadały, twierdziły że chorowały ciężko.

Po tym badaniu spotkałem kolegę który opowiadał mi że ciężko chorował w lutym br.  Ostatni kolega spotkany jakieś 15 minut temu tą chorobę przechodził w Lombardii na obozie snowboardingowym.

Opr.
Adam Fularz


Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute