Wniosek o zmianę nieprawdziwych chyba treści w podręcznikach medycyny


Szanowni Państwo.

Wnoszę o zmianę nieprawdziwy chyba treści w podręcznikach medycyny. Twierdzi się w nich że w u osób dorosłych ciało czy stopy nie rosną. 

Mam wrażenie że to jakiś błąd.  W zeszłym roku wydałem kolegom ostatnie buty sportowe w rozmiarze 43.  Stopa wciąż mi rośnie co mnie zaskakuje. Wczoraj we Wrocławiu próbowałem przymierzyć buty do wakeboardu w okazyjnej cenie 550 zł o rozmiarze 46 i niestety nie mogłem nawet rozprostować palców. Przejechałem 300 km po buty, które nie pasowały mimo że bardzo niedawno miałem ten rozmiar buta.  Od pół roku poluję na takie buty bo zwykle kosztują ponad 1 tys.  PLN. 

W domu posiadam pary obuwia w rozmiarze np. 44 które próbuję sprzedać bo np. buty snołbordowe z double boa kosztują ok. 1 tys zł.  

To nieprawda że w wieku dorosłym ciało nie rośnie.  Mam ponad 40 lat wieku.

Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja Radiotelewizja.pl


--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra


Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute