Skarga do Prokuratury Krajowej na Ministra Zdrowia

Do PK

Skarga do Prokuratury Krajowej na Ministra Zdrowia

Dzień dobry, 

Chciałem jako redakcja złożyć skargę na Ministra Zdrowia. Do kancelarii MZ jakieś pół roku temu, w listopadzie ubr, dnia 26.11.2019, złożyłem list z informacją o tym że zaobserwowałem wybuch jakiejś choroby. W tytule majla napisałem wyraźnie: 

"Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami" 

Kancelaria MZ nie odpowiedziała na ten list w formie elektronicznej. Nie znalazem u siebe w skrzynce odpowiedzi eektronicznej. 

Otrzymałem z MZ odpowiedzi na pytania o osoby z urazami oczu które kierują samochodami, oraz na pytanie o płodność mężczyzn która spada w wyniku mody na obcisłe rurki, ale nie odpowiedziano na pytanie o stwierdzoną przeze mnie sytuację znacznego ubytku osób na koncertach: 

list ten miał  ID: CAAHMZHN5RH=bUHEOy_=T9E8uWunLLfDXE6s8U3wqKQ0Yr_2w-g@mail.gmail.com

"do MZ
Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami

Szanowni Państwo,
W Ziel. Górze na koncert w filharmonii ze 2-3 tygodnie temu przyszło bardzo mało osób, mimo że większość przychodzi zawsze bo ma abonamenty roczne. W Warszawie ktoś mi opowiadał że "pełnia poskładała ludzi"- gdy mówiłem o tym że wiele osób jest chorych. Dzisiaj słyszałem opinię o tym że "dziwny wirus" jest związany z gardłem i oskrzelami. Wiele osób jest chorych. (...)"

Nie podoba mi się to. Myslę że ktoś zlekceważył moje wysiłki by wyjaśnić ową sytuację u nas w mieście.  Proszę by sprawdzili Państwo co się stało z tym majlem i czy ktoś w ogóle sie przejął zgłoszeniem takiej choroby masowej.  

Mnie kolega z pracy oskarżał potem że czymś go zaraziłem, ale to było w styczniu czy lutym. Mój sąsiad wtedy wrócił z Bormio z Lombardii gdzie mocno chorował przez 6 dni.

załącznik: oryginał majla (pobrany z serwera poczty):

Wiadomość oryginalna

Identyfikator wiadomości<CAAHMZHN5RH=bUHEOy_=T9E8uWunLLfDXE6s8U3wqKQ0Yr_2w-g@mail.gmail.com>
Utworzono:26 listopada 2019 11:57 (Dostarczono po 0 sekundach)
Od:Adam Fularz <Adam.Fularz@wieczorna.pl>
Do:kancelaria@mz.gov.pl
Temat:Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami


MIME-Version: 1.0  Date: Tue, 26 Nov 2019 11:57:54 +0100  Message-ID: <CAAHMZHN5RH=bUHEOy_=T9E8uWunLLfDXE6s8U3wqKQ0Yr_2w-g@mail.gmail.com>  Subject: Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami      From: Adam Fularz <Adam.Fularz@wieczorna.pl>  To: kancelaria@mz.gov.pl  Content-Type: multipart/alternative; boundary="000000000000c699e505983dc1c2"    --000000000000c699e505983dc1c2  Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"  Content-Transfer-Encoding: quoted-printable    do MZ  Pytanie o panuj=C4=85cy "dziwny wirus" zwi=C4=85zany z gard=C5=82em i oskrz=  elami    Szanowni Pa=C5=84stwo,  W Ziel. G=C3=B3rze na koncert w filharmonii ze 2-3 tygodnie temu przysz=C5=  =82o bardzo  ma=C5=82o os=C3=B3b, mimo =C5=BCe wi=C4=99kszo=C5=9B=C4=87 przychodzi zawsz=  e bo ma abonamenty roczne. W  Warszawie kto=C5=9B mi opowiada=C5=82 =C5=BCe "pe=C5=82nia posk=C5=82ada=C5=  =82a ludzi"- gdy m=C3=B3wi=C5=82em o tym  =C5=BCe wiele os=C3=B3b jest chorych. Dzisiaj s=C5=82ysza=C5=82em opini=C4=  =99 o tym =C5=BCe "dziwny  wirus" jest zwi=C4=85zany z gard=C5=82em i oskrzelami. Wiele os=C3=B3b jest=   chorych.    W lokalnym szpitalu osoby ze szczepem bakterii Klebsielli pneumonia MGL-  NDM-1 s=C4=85 ju=C5=BC k=C5=82adzione po rzekomym zarz=C4=85dzeniu dyr. szp=  itala na wszelkich  oddzia=C5=82ach, a nie tylko na zaka=C5=BAnym. Do redakcji zg=C5=82aszaj=C4=  =85 si=C4=99 osoby  zaniepokojone tym =C5=BCe osoby z koloniami bakterii Klebsielli pneumonia M=  GL-  NDM-1 k=C5=82adzie si=C4=99 na oddziale onkologicznym, gdzie osoby os=C5=82=  abione  chemioterapi=C4=85 mog=C4=85 =C5=82atwo zapa=C5=9B=C4=87 na ten=C5=BCe szcz=  ep.    Pozdrawiam      --=20    *__________________________________________________________________________=  *        *Merkuriusz  Polski*        Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.        Adam Fularz, manager Radiotelewizji <http://www.opera.rtvp.pl/>    Prezes Zarz=C4=85du, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-=  154  Zielona G=C3=B3ra  

--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute