Wspomnienie dnia 29 maja 2020 r.

1. Nietoperz nastał mi prosto w usta. Niebo roiło się od stada nietoperzy które żerowały nad starorzeczem o zmierzchu. Siedziałam pod gołym niebem przy ognisku. Było zaraz po zachodzie słońca. Wypluwam gówno nietoperzy na głos komentując to dziwne zdarzenie. 

W domu zacząłem wertować archiwum. Że jeden z filmów o epidemiach się zaczyna sceną nietoperzy które zaczynają epidemię.  

Jak widać- ja przynajmniej mogę mieć w ryju gówna nietoperzy. Nawet nie muszę ich zjadać na surowo, by mieć z nietoperzami styczność już tutaj,  w Polsce.

A kto powiedział że ta epidemią nie pochodzi stąd, z Polski- choćby nawet i z naszego bagna pełnego nietoperzy? Czy ktoś w ogóle te ssaki bada na obecność koronawirusa? 

Zastanawiam się nad tym co zaobserwowałem na własne oczy W moim otoczeniu. Pan sprzedający cna targu już w listopadzie opisywał dwa miesiące plwocin, szczypania spojówek. To samo tez już w listopadzie- osoba sprzedająca obok niego. Na początku listopada 2019 w miejscowej filharmonii na koncert przyszło bardzo mało osób, mimo że większość przychodzi zawsze   bo ma abonamenty roczne. 26 listopada wysłałem pytanie do władz ministerstwa zdrowia pytając: 

"
Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami 


Adam Fularz

do kancelaria

26 lis 2019
Szczegóły

do MZ

Pytanie o panujący "dziwny wirus" związany z gardłem i oskrzelami


Szanowni Państwo,

W Ziel. Górze na koncert w filharmonii ze 2-3 tygodnie temu przyszło bardzo mało osób, mimo że większość przychodzi zawsze bo ma abonamenty roczne. W Warszawie ktoś mi opowiadał że "pełnia poskładała ludzi"- gdy mówiłem o tym że wiele osób jest chorych. Dzisiaj słyszałem opinię o tym że "dziwny wirus" jest związany z gardłem i oskrzelami. Wiele osób jest chorych. "

Opr. Adam Fularz
na podstawie obserwacji naocznej


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute