Pytanie redakcji do MZ- noszenie kasków

do MZ

Ponownie pytam czy MZ coś zrobi w celu popularyzacji noszenia kasków przez osoby młodsze trenujące sporty ekstremalne czy wyczynowe na skateparkach. Osoby te nie chcą nosić kasków, dzisiaj mi jedna taka młoda osoba powiedziała że "kask ma w dupie". Powiedziała mi to już dwa czy trzy razy (pytam za każdym razem gdy wali swoim ciałem w ziemię przy upadku). 

Sugeruję jakąś akcję trafiającą do osób młodych. 

Może jacyś młodzi skejterzy po wypadkach- opowiedzieliby kilka ważnych słów innym osobom w młodym wieku? Zdaje się że młodzi słuchają osób w swoim wieku, swoich rówieśników, przynajmniej tak wynika z badań. W mojej ocenie - jakiekolwiek moje słowa na skateparku są bez sensu, bo młodsi słuchają swoich rówieśników a nie osób starszych i to wynika z badań. Przypomnę że we Wrocławiu, bodaj na placu Solnym, był trup na skateparku.

Wiem że MZ przejmuje się koronawirusem, ale życie toczy się dalej, u nas w okolicy gdzie mieszkam, na koronawirusa chorowano w lutym, kiedy moi sąsiedzi i kumple mojego znajomego wrócili z Włoch. Mój kolega z biura chorował bardzo mocno 3 miesiące temu i mnie oskarżał że coś przytargałem. 

Dzisiaj już życie raczej wrócilo do normy, graliśmy w hokeja czy trenowaliśmy. Większość ludzi nie nosiła masek jeśli byli wśród innych młodych. Wydaje mi się że od koronawirusa bardziej przerażają mnie osoby bez kasków co jakiś czas spektakularnie upadające na ziemię.

Pozdrawiam





--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute